Πατήστε στο όνομα για να κατεβάσετε την παρουσίαση
1η Ενότητα: Social Media, μια δουλειά με μέλλον
Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari
Μάριος Νόττας, Επικεφαλής Συνέργειας QJNT, «Ποιοτική Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες, M.A.»
Νίκη Σωτηροπούλου, Digital Group Account Director at Publicis Hellas S.A.
Γιώργος Γεωργατζής, Digital Communication Manager, Bakers Digital
Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος, Steficon
Νίκος Μυλωνόπουλος, Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων, ALBA Graduate Business School at The American College of Greece
2η Ενότητα: Perception is reality? Μικρά μυστικά και μεγάλες αλήθειες
Γιώργος Γκαντζιάς, Αν. καθηγητής Πολιτισµικής Διαχείρισης, Νέων Τεχνολογιών και Ηλεκτρονικής Στρατηγικής, Πανεπιστήµιο Αιγαίου
3η Ενότητα: Τάξη στο χάος
Αλέξανδρος Παναγόπουλος, Υποψ. Δρ. Ιστορίας της Τεχνολογίας και της Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γιώργος Μπολάνης, New Media Concept
Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
Χρήστος Κουνάβης, isMOOD
Τσαντίλας Παναγιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος palo.gr
4η Ενότητα: Είναι τα Social Media Business Tool;
Ελένη Μεζίτη, Youth Brand Manager, Vodafone
Δέσποινα Χαραμή Online Marketing Consultant, Μελίνα Πολίτη, Social Media Mngr, Tribal Worldwide
Κοντόπουλος Πάνος, Managing Director, Wedia
Κάρολος Πρέγκλερ, Social Media Manager, Lighthouse
Χρήστος Ακρατόπουλος, Managing Director, 3sixtycom
Βασίλης Βέλκος, Human Resources Executive, Career Consultant