Ti πρέπει να γνωρίζετε πριν δημιουργήσετε την στρατηγική σας για τα online & social media.
Η ομιλία θα αναφερθεί στα παρακάτω:
GOALS
Πόσο σημαντικό είναι να καθορίσετε τους στόχους σας.
METRICS & MONITORING
Πόσο σημαντικό είναι να μετράτε τα αποτελέσματά σας.
TOOLS, CHANNELS, SOCIAL PROPERTIES
Πώς να διαλέξετε τις online ενέργειες που θα κάνετε, ποια social properties θα στήσετε
TEAM & PARTNERS
Τι πρέπει να γνωρίζετε για την εσωτερική οργάνωση και την επιλογή εξωτερικών συνεργατών σας
CONTENT & CREATIVE
Τι πρέπει να γνωρίζετε για το περιεχόμενο που θα χρειαστείτε
COMMUNITY BUILDING
Πόσο σημαντικό είναι να ορίσετε το τι θα κάνετε, κάθε πότε, πώς και το τι θα κάνετε «αν»
ONLINE & SOCIAL ADS
Πώς να διαλέξετε τις διαφημίσεις που θα δημιουργήσετε και για ποιο πράγμα
BUDGET
Πώς να υπολογίσετε πόσα χρήματα θα διαθέσετε συνολικά και ανα ενέργεια
ACTION PLAN
Βάλτε σε ένα πλάνο το πότε θα κάνετε τι και ποιος θα το κάνει
Εισηγητής: Αποστόλης Αϊβαλής, Business Strategist
Λίγα λόγια για τον εισηγητή:
Ο Αποστόλης Αϊβαλής έχει πάνω από 16 χρόνια εμπειρία ως C-level executive σε μεγάλες εταιρίες (ΑΝΤ1, Olympics, Saatchi & Saatchi) αλλά και ως Business Strategy Mentor σε πολλά startups στην Ελλάδα, στη silicon valley και στα Αραβικά Εμιράτα. Έχει ειδίκευση και εμπειρία στην αγορά του Internet, του Gaming, της Μουσικής, των Social Media, της Διαφήμισης, των Media και του Mobile.
Δημιούργησε διάφορες εταιρίες όπως την AIVAL.COM το 1999 και την SOCIALBRANDS το 2007. Δημιούργησε επίσης το WEBAWARDS event το 1998 που τώρα είναι τα ERMIS DIGITAL AWARDS.
Βρείτε τον εδώ: http://www.about.me/aivalis και εδώ: http://www.linkedin.com/in/aivalis
Πίσω στο πρόγραμμα των workshops