Το customer loyalty είναι ο βαθμός στον οποίο οι καταναλωτές βιώνουν θετικά συναισθήματα και παρουσιάζουν θετικές συμπεριφορές προς μια εταιρεία / brand. Έτσι και στα ηλεκτρονικά καταστήματα η επιτυχία του εξαρτάται από την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες στο προϊόv/εταιρεία. Πώς όμως καταφέρνεις να δημιουργήσεις ένα loyal κοινό και τί ενέργειες μπορείς να αξιοποιήσεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα;
Εισηγητές:
Δημήτρης Παξιμάδης, Μέλος ΚΕΜΕΛ, π. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της OgilvyOne, Athens
Σπούδασε στις Ην. Πολιτείες στο Πανεπιστήμιο Miami (B.S. Industrial Engineering) και συνέχισε μεταπτυχιακά (ΜΒΑ) στο Xavier University. Την περίοδο 1967-68, εργάστηκε στην IBM WTC στο Detroit και το 1970 στην ΙΒΜ WTC Αθήνας. Το 1971-76 διετέλεσε Διευθυντής Marketing Services στην Coca-Cola Export. Στη συνέχεια, στο χώρο της Διαφήμισης, εργάστηκε στην ΜcCann-Erickson και από το 1979 – 1987, στην BBDO Athens, αρχικά σαν Client Services Director και στη συνέχεια ως Γενικός Διευθυντής. Από το 1987 έως το 2005 διετέλεσε Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και κύριος μέτοχος της OgilvyOne, Athens. Μέλος του ΚΕΜΕΛ από το 2010.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων «ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ και DIRECT MARKETING», και «ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ DIRECT ΣΤΟ CRM».
Ιωάννης Κουρνιώτης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Telemarketing
Ο Ιωάννης Κουρνιώτης είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Telemarketing Α. Ε.
Είναι, επίσης, συνιδρυτής και μέτοχος της εταιρείας, μία εκ των μεγαλύτερων στο χώρο των Πωλήσεων από Απόσταση.
Η πολύχρονη εμπειρία του στο Distance Selling του επέτρεψε να πρωτοστατήσει στην ίδρυση της Ελληνικής Ένωσης Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ), στην οποία εκτελεί καθήκοντα Προέδρου από το 2001.
Aνδριάνα Παχή, Οperations & Marketing Executive at Digilex
Σπούδασε στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, B.S in Business Administration & Organization Behavior και συνέχισε με μεταπτυχιακό MSc in Strategic Marketing στο Cardiff Business School στην Αγγλία. Ξεκίνησε να εργάζεται στη Digilex τον Ιανουάριο του 2013 και έχει αναλάβει το Operation & Vendor Sourcing του Ηλεκτρονικού Καταστήματος Snatch.gr καθώς και την Οnline Marketing & Social Media Eπικοινωνία του.