Πρόγραμμα

  • 09:00 – 09:30 Προσέλευση – Εγγραφή

    09:30 – 09:35 Κώστας Νόστης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής

    09:35 – 09:45 Μάρκος Βερέμης, Αντιπρόεδρος ΣΕΚΕΕ

    09:45 – 10:00 Παρουσίαση Έρευνας

    «Η πρόκληση των Social Media (για τους marketers και τα brands)»

    Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari

    10:00 – 11:30

    1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketer;

    Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος

    «Big Data»

    Δαμιανός Χατζηαντωνίου, Επίκουρος Καθηγητής,  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    «On the Brink of Networked Society»

    Τάσος Παγκάκης , Διευθυντής Επικοινωνίας, Νοτιοανατολικής Ευρώπης Ericsson   

    «Ο ρόλος του Internet και των Social Media στον κλάδο της υγείας»

    Κατερίνα Φραιδάκη, Υποψήφια Διδάκτωρ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    «Πιστοποίηση Επαγγελματιών στα Social Media»

    Χρήστος Ακρατόπουλος, Partner, 3sixtycom

    «Social Media & Πολιτική: Από την παρακολούθηση στην συμμετοχή«

    Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists

    Panel Discussion: “Social Media & Πολιτική

    Με αφορμή την τελευταία εκλογική αναμέτρηση, κορυφαία στελέχη του χώρου σχολιάζουν την επιρροή που ασκούν τα Social Media στην απόφαση εκλογικής ψήφου και όχι μόνο.

    Συμμετέχουν οι:

    Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists

    Βασίλης Δασκαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Asset Ogilvy

    Ντίνος Ανδριανόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Civitas

    Στάθης Χαϊκάλης, Πρόεδρος & CEO, Communication Effect

    Κωνσταντίνος Κορίκης, Social Media Observer

    Συντονίζει η: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος

    11:30 – 12:00 Coffee Break

    12:00 – 13:30

    2η ΕνότηταΧτίζοντας το Business Case των Social Media

    Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος

    Τι προσδοκούν και τι πετυχαίνουν οι εταιρείες από την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα;”

    Σέργιος Δημητριάδης , Associate Professor, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    «Social Media is changing Business»

    Roberta Gogos, Product Design Marketing, Gnostix

    «Olympic Air: Social Flying»

    Ρένα Σωτηριάδου, Head of Marketing & PR, Olympic Air

    «Facebook στις επιχειρήσειςΣυμμετοχή & αλληλεπίδρασηόχι απλά likes»

    Θεοδώρα Χαρισιάδη , Marketing Coordinator – Chief Editor, babyzone.gr 

    «Επάγγελμα: Community Manager»

    Γιάννης ΠΤριανταφύλλου, Marketing & Business Development Director,TOATOMO Consulting Services

    «Ασφάλεια & Ιδιωτικότητα στα Κοινωνικά Δίκτυα»

    Αλεξάνδρα Μιχώτα, Υποψήφια Διδάκτωρ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

    “Social Media: Can you recognize the potential ?»

    Συλβάνα Θεοδωροπούλου,  Δ/νση επικοινιακακής Ανάπτυξης, Verity 

    13:30 – 14:30

    3η Ενότητα: Social Commerce – Tools, Tricks & Tunning

    Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος

    «Social Media Intelligence: Turning data into knowledge, strategy and sales»

    Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS

    «Social Media Marketing that Works»

    Στέφανος Καράγκος, Founder, XPLAIN

    «Katoptron: Online υπηρεσίες με προσωπικότητα»

    Στέφανος Οικονομίδης, Co-Founder, Katoptron 

    Panel Discussion: «Social Commerce: Η επόμενη μέρα του e-Commerce»

    Οι προαναφερθέντες ομιλητές συζητούν και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού για ουσιώδη και πρακτικά θέματα αναφορικά με την επιχειρηματική ευκαιρία που δημιουργείται, τον τρόπο αξιοποίησης της, την επιστροφή της επένδυσης κ.α.

    14:30 – 15:30 Lunch Break

    15:30-16:15

    4η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice

    Συντονιστής: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος

    «Δράση “Δείξ’τους” – Ψηφιακή κοινωνική ευθύνη με χρήση Social Media»

    Γιώργος Καμέτας, Ειδικός Συνεργάτης, Διεύθυνση Συναλλακτικής Τραπεζικής Ομίλου, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας

    «Goody’s: η παρουσία των Big Brands στα Social Media»

    Μελίσσα Παπαγιαννοπούλου, New Media Manager, Κλάδου Εστίασης Goody’s 

    «YouTube και μουσική βιομηχανία»

    Γιώργος Σταμπόλης, Head of Marketing & Business Affairs, The Spicy Effect

    «Τα Social Media στη ζωή της Φλόγας και τον εθελοντισμό»

    Μαρία Τρυφωνίδη, Πρόεδρος, Σύλλογος Φλόγα 

    16:15 – 17:30 / Ειδική Ενότητα: Social Media και Κινητή 

    Panel Discussion: «Think Social, Act Mobile»

    Συμμετέχουν οι:

    Ηρακλής Δούμας, Προϊστάμενος Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, WIND Ελλάς

    Μαρίζα Σακκαλή, Channel, Marketing & Communications Manager, Sony Mobiles

    Καρίνα Περέιρα, Marketing Manager, Southeastern Europe, HTC

    Graham Wood, Product Marketing Manager, Nokia Mobiles

    Γιώργος Σμπήτας, Companion Products Sales Manager, Motorola Mobility

    Eric Parks, CEO & Co-Founder, gipht.me 

    Συντονίζει ο: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος

    17:30 – 17:45 Κλείσιμο Συνεδρίου: 5 Take aways from 1st Social Media World Conference 2012

    Δέσποινα Χαραμή, Social Media Marketing, Gnostix

  • What’ll see

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites