Πρόγραμμα
-
09:00 – 09:30 Προσέλευση – Εγγραφή
09:30 – 09:35 Κώστας Νόστης, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής
09:35 – 09:45 Μάρκος Βερέμης, Αντιπρόεδρος ΣΕΚΕΕ
09:45 – 10:00 Παρουσίαση Έρευνας
«Η πρόκληση των Social Media (για τους marketers και τα brands)»
Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari
10:00 – 11:30
1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketer;
Συντονιστής: Βαγγέλης Ξανθάκης, Δημοσιογράφος
«Big Data»
Δαμιανός Χατζηαντωνίου, Επίκουρος Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«On the Brink of Networked Society»
Τάσος Παγκάκης , Διευθυντής Επικοινωνίας, Νοτιοανατολικής Ευρώπης Ericsson
«Ο ρόλος του Internet και των Social Media στον κλάδο της υγείας»
Κατερίνα Φραιδάκη, Υποψήφια Διδάκτωρ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Πιστοποίηση Επαγγελματιών στα Social Media»
Χρήστος Ακρατόπουλος, Partner, 3sixtycom
«Social Media & Πολιτική: Από την παρακολούθηση στην συμμετοχή«
Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists
Panel Discussion: “Social Media & Πολιτική”
Με αφορμή την τελευταία εκλογική αναμέτρηση, κορυφαία στελέχη του χώρου σχολιάζουν την επιρροή που ασκούν τα Social Media στην απόφαση εκλογικής ψήφου και όχι μόνο.
Συμμετέχουν οι:
Γιώργος Λιμπέρης, Διευθύνων Σύμβουλος, Palladian Communications Specialists
Βασίλης Δασκαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Asset Ogilvy
Ντίνος Ανδριανόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Civitas
Στάθης Χαϊκάλης, Πρόεδρος & CEO, Communication Effect
Κωνσταντίνος Κορίκης, Social Media Observer
Συντονίζει η: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00 – 13:30
2η Ενότητα: Χτίζοντας το Business Case των Social Media
Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος
“Τι προσδοκούν και τι πετυχαίνουν οι εταιρείες από την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα;”
Σέργιος Δημητριάδης , Associate Professor, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Social Media is changing Business»
Roberta Gogos, Product Design Marketing, Gnostix
«Olympic Air: Social Flying»
Ρένα Σωτηριάδου, Head of Marketing & PR, Olympic Air
«Facebook στις επιχειρήσεις: Συμμετοχή & αλληλεπίδραση, όχι απλά likes»
Θεοδώρα Χαρισιάδη , Marketing Coordinator – Chief Editor, babyzone.gr
«Επάγγελμα: Community Manager»
Γιάννης Π. Τριανταφύλλου, Marketing & Business Development Director,TOATOMO Consulting Services
«Ασφάλεια & Ιδιωτικότητα στα Κοινωνικά Δίκτυα»
Αλεξάνδρα Μιχώτα, Υποψήφια Διδάκτωρ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
“Social Media: Can you recognize the potential ?»
Συλβάνα Θεοδωροπούλου, Δ/νση επικοινιακακής Ανάπτυξης, Verity
13:30 – 14:30
3η Ενότητα: Social Commerce – Tools, Tricks & Tunning
Συντονιστής: Γιάννης Ριζόπουλος, Δημοσιογράφος
«Social Media Intelligence: Turning data into knowledge, strategy and sales»
Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
«Social Media Marketing that Works»
Στέφανος Καράγκος, Founder, XPLAIN
«Katoptron: Online υπηρεσίες με προσωπικότητα»
Στέφανος Οικονομίδης, Co-Founder, Katoptron
Panel Discussion: «Social Commerce: Η επόμενη μέρα του e-Commerce»
Οι προαναφερθέντες ομιλητές συζητούν και απαντούν στις ερωτήσεις του κοινού για ουσιώδη και πρακτικά θέματα αναφορικά με την επιχειρηματική ευκαιρία που δημιουργείται, τον τρόπο αξιοποίησης της, την επιστροφή της επένδυσης κ.α.
14:30 – 15:30 Lunch Break
15:30-16:15
4η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice
Συντονιστής: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος
«Δράση “Δείξ’τους” – Ψηφιακή κοινωνική ευθύνη με χρήση Social Media»
Γιώργος Καμέτας, Ειδικός Συνεργάτης, Διεύθυνση Συναλλακτικής Τραπεζικής Ομίλου, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας
«Goody’s: η παρουσία των Big Brands στα Social Media»
Μελίσσα Παπαγιαννοπούλου, New Media Manager, Κλάδου Εστίασης Goody’s
«YouTube και μουσική βιομηχανία»
Γιώργος Σταμπόλης, Head of Marketing & Business Affairs, The Spicy Effect
«Τα Social Media στη ζωή της Φλόγας και τον εθελοντισμό»
Μαρία Τρυφωνίδη, Πρόεδρος, Σύλλογος Φλόγα
16:15 – 17:30 / Ειδική Ενότητα: Social Media και Κινητή
Panel Discussion: «Think Social, Act Mobile»
Συμμετέχουν οι:
Ηρακλής Δούμας, Προϊστάμενος Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών, WIND Ελλάς
Μαρίζα Σακκαλή, Channel, Marketing & Communications Manager, Sony Mobiles
Καρίνα Περέιρα, Marketing Manager, Southeastern Europe, HTC
Graham Wood, Product Marketing Manager, Nokia Mobiles
Γιώργος Σμπήτας, Companion Products Sales Manager, Motorola Mobility
Eric Parks, CEO & Co-Founder, gipht.me
Συντονίζει ο: Άγγελος Σφακιανάκης, Δημοσιογράφος
17:30 – 17:45 Κλείσιμο Συνεδρίου: 5 Take aways from 1st Social Media World Conference 2012
Δέσποινα Χαραμή, Social Media Marketing, Gnostix