Πρόγραμμα
- Written by admin
- 04/09/2013 at 17:10
-
- 19/06/2013
- 09:00 - 09:30
- 09:45 - 10:30
Κώστας Νόστης, Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής
Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ Και Επικοινωνίας
Προοπτικές σε ένα τοπίο υπό διαμόρφωση: τι, πώς, μέχρι πού;Στέλιος Κούλογλου, Δημοσιογράφος
Θοδωρής Τσεκούρας, Creative Director, Rascal
- 10:30 - 12:00
Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών, Focus Bari
Τα social media και οι τυπολογίες χρηστών τουςΠερικλής Βανικιώτης, Head of Digital Marketing, ATCOM
Craft seductive content for real brand valuePanel
Ηλίας Παντελόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Bakers Digital
Αγάθη Πλώτα, Managing Director, Tribal DDB Athens
Τάκης Λιαρμακόπουλος, Αντιπρόεδρος & Διευθυντής Δημιουργικού, Spot JWT
Γιώργος Μαρμαροκόπος, Μέλος ΔΣ, ΙΑΒ Ηellas
Eric Parks, Executive Digital Consultant, The Newtons Laboratory
Θωμάς Σιωζόπουλος, Πρόεδρος Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου
Ηλίας Σούσης, Head of Agencies & YouTube Partnerships, Google Greece
Συντονιστής: Τάσος Οικονόμου, Διδάσκων, Mεταπτ.Πρό/μμα QJNT, Δημοσιογράφος
- 12:00 - 12:30
- 12:30 - 14:30
Κύρος Βογιατζόγλου, Σύμβουλος online marketing Real Media
Θέτοντας γερές βάσεις: Η δύναμη του περιεχομένου στο κοινωνικό internetΠαναγιώτης Καζάνης. Managing Director BaaS
Becoming a #SocialBusiness: The evolution of business as we know itΝίκος Βαρβαδούκας, e-Commerce & Digital Marketing Manager at Public, Multirama, Getitnow.gr, Meandhome.gr
Social Media in-house! Possible?Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Social Lab
The Digital PartnerΔημήτρης Ράντος, Owner, Get Social.gr
iLike Voucher Promotion PlatformΠαναγιώτης Τσαντίλας, Διευθύνων Σύμβουλος, Palo
Language Technology. The Palo Pro Power.Μαριλού Τζεμπελίκου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας Sidebar Monitor
Social Media Monitoring: Πώς & ΓιατίΣτεφανία Βασιλοπούλου, Founder - Managing Director, ClickBanner
Affiliate Marketing για Advertisers & PublishersBανέσα Βακιρτζή,Client Director, Digitall
Facebook Strategy: Don’t count it, make it countΚώστας Περήφανος, Μηχανικός Ανάλυσης Δεδομένων, Pearson
Τhere in no such thing as Big DataΣυντονίστρια: Βάλια Καϊμάκη, Δημοσιογράφος
- 14:30 - 15:30
- 15:30 - 16:30
Χρήστος Βαλταδώρος, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας, The Newtons
Το τέλειο brief (?)Δημήτρης Σαββάκος, Creative Director, Ogilvyone
Rethinking the facebook strategyΝίκη Σωτηροπούλου, PR & Communications Director,Politics & Founder ØYA
Digital StorytellingΠαναγιώτης Καζάνης, Managing Director, BaaS
Social Advertising & Insights analysis. Do the right thingΑρετή Γεωργιλή, Free Thinking Zone
The Alternative ModelΣυντονιστής: Γιάννης Τριανταφύλλου, Social Media Consultant
- 16:30 - 18:40
Γεώργιος Γιαγλής, Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού & Ανάπτυξης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Social Media is Mobile!Παρουσιάσεις
Χριστίνα Φωτεινοπούλου, On line manager, Wind
Social Media is MobileΙωάννης Οφάκογλου, Founder/ Director, Pharma Market Journal
Pharma in the Social LandscapeΠολυξένη Ζαχαρούλη, Web Engineer, Entersoft
CRM Goes SocialΚάρολος Πρέγκλερ, Social Media Manager, Lighthouse
Social Media in Retail (Migato Case Study)Αλέξανδρος Φουρλής, Διευθύνων Σύμβουλος, Kariera.gr
Recruitment and Social MediaΔημήτρης Σερίφης, Co-founder, Nelios
The Impact of Social Media in the Travel Life CycleΒασίλης Βασιλόπουλος, Research Fellow, Mεταπτ.Πρό/μμα QJNT, αναπ.διευθυντής Πολυμέσων ΕΡΤ
The Social Media JournalistΑμαλία Αγάθου, Consultant to London College of Fashion
Social Media & FashionΔημήτρης Γεωργαλάς, Co-Founder, Travelling Greece
The Social Media GastronomyΣυντονίστρια: Δώρα Παυλίδου, Δημοσιογράφος
- 19/06/2013