Παρουσιάσεις
-
Πατήστε στο όνομα του ομιλητή για να κατεβάσετε την παρουσίαση του.
Έναρξη Συνεδρίου – Παρουσίαση Έρευνας
Ξένια Κούρτογλου, «Η πρόκληση των Social Media (για τους marketers και τα brands)»
1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketer;
Δαμιανός Χατζηαντωνίου, «Big Data»
Τάσος Παγκάκης, «On the Brink of Networked Society»
Κατερίνα Φραιδάκη, «Ο ρόλος του Internet και των Social Media στον κλάδο της υγείας»
Χρήστος Ακρατόπουλος, «Πιστοποίηση Επαγγελματιών στα Social Media»
Γιώργος Λιμπέρης, «Social Media & Πολιτική: Από την παρακολούθηση στην συμμετοχή«
Panel discution Social Media & Πολιτική
2η Ενότητα: Χτίζοντας το Business Case των Social Media
Σέργιος Δημητριάδης, “Τι προσδοκούν και τι πετυχαίνουν οι εταιρείες από την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα;”
Roberta Gogos, «Social Media is changing Business»
Ρένα Σωτηριάδου, «Olympic Air: Social Flying»
Θεοδώρα Χαρισιάδη, «Facebook στις επιχειρήσεις: Συμμετοχή &αλληλεπίδραση, όχι απλά likes»
Γιάννης Τριανταφύλλου, «Επάγγελμα: Community Manager»
Αλεξάνδρα Μιχώτα, «Ασφάλεια & Ιδιωτικότητα στα Κοινωνικά Δίκτυα»
Συλβάνα Θεοδωροπούλου, “Social Media: Can you recognize the potential ?»
3η Ενότητα: Social Commerce – Tools, Tricks & Tunning
Παναγιώτης Καζάνης, «Social Media Intelligence: Turning data into knowledge, strategy and sales»
Στέφανος Καράγκος,«Social Media Marketing that Works«
Στέφανος Οικονομίδης, «Katoptron: Online υπηρεσίες με προσωπικότητα»
Panel Discussion: «Social Commerce: Brands in social»
4η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice
Γιώργος Καμέτας, «Δράση “Δείξ’τους” – Ψηφιακή κοινωνική ευθύνη με χρήση Social Media»
Μελίσσα Παπαγιαννοπούλου, «Goody’s: η παρουσία των Big Brands στα Social Media»
Γιώργος Σταμπόλης, «YouTube και μουσική βιομηχανία»
Μαρία Τρυφωνίδη, «Τα Social Media στη ζωή της Φλόγας και τον εθελοντισμό»
Panel Discussion: Think Social Act Mobile
Κλείσιμο Συνεδρίου
Δέσποινα Χαραμή, «5 take-aways from 1st Social Media World Conference 2012»