Απολογισμός
-
ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΤΟ 1ο e–BUSINESS & SOCIALMEDIAWORLD
To συνέδριο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των στελεχών της αγοράς,
με 1200+ συνέδρους, 1200+ tweets και την 4η θέση στο trending.gr!Στην αίθουσα Ολυμπία, όπου διεξήχθη το Συνέδριο Social Media World, οι εισηγητές -στελέχη επιχειρήσεων από διαφορετικούς κλάδους και ακαδημαϊκοί- κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα θεματολογίας και ανέπτυξαν έναν ουσιώδη διάλογο μεταξύ των ανθρώπων που πιστεύουν πως τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας της Focus Bari, η οποία ανέδειξε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο marketeer σε αυτόν τον χώρο και πώς τα new media μεταμορφώνουν τον τρόπο εργασίας του. Οι συμμετέχοντες βρήκαν εξαιρετικές χρήσιμες τις παρουσιάσεις -αρκετές από τις οποίες ήταν πραγματικά case studies της ελληνικής αγοράς- για το πώς τα δεδομένα πελατών που αποθηκεύονται στα Social Media μετατρέπονται σε γνώση, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε πωλήσεις και καλύτερο customer service.
Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε το πάνελ συζήτησης με εκπροσώπους των εταιριών που παρακολούθησαν ή ανέλαβαν τις εκστρατείες των πολιτικών κομμάτων στις πρόσφατες εκλογές. Όλοι συμφώνησαν ότι οι τακτικές προσέγγισης των ψηφοφόρων, έχουν αλλάξει δραματικά και όχι απλά μεταξύ 2009-2012, αλλά ακόμα και μεταξύ των εκλογικών αναμετρήσεων του Μάιου και του Ιουνίου.
Χαρακτηριστικό του συνεδρίου, ήταν ότι οι ομιλητές δεν περιορίστηκαν σε διαπιστώσεις και ανακύκλωση ερωτημάτων, αλλά είχαν και πραγματικές προτάσεις να καταθέσουν.
Επί τάπητος, για παράδειγμα ετέθη το business case για τη συμβολή των Social Media στον τομέα της υγείας, με on-line ιατρικές κοινότητες, στον τομέα της διασύνδεσης κοινωνικά ευαίσθητων ομάδων που έχουν ανάγκη την αλληλοϋποστήριξη, ενώ έγινε ιδιαίτερη αναφορά στην προστασία της ιδιωτικότητας και της ασφάλειας δεδομένων.
Έμφαση δόθηκε σε πραγματικά εργαλεία παραγωγικότητας και επιχειρηματικής αξιοποίησης της δύναμης των Social Media, καθώς και η επισήμανση ότι δημιουργείται πλέον μια νέα επαγγελματική δραστηριότητα, αυτής του Social Media Manager.
Η σύνδεση με την πραγματική οικονομία, παρέμεινε το κεντρικό σημείο όλων των case studies που παρουσιάστηκαν, ενώ εξήχθησαν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τη μεθοδολογία ενσωμάτωσης των Social Media στις επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Ο παλμός και η συμμετοχή παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα μέχρι το τέλος του συνεδρίου, διατηρώντας τις αίθουσες ασφυκτικά γεμάτες. Μεγάλος ήταν και ο βαθμός δικτύωσης των στελεχών στα foyer του συνεδρίου, όπου λειτουργούσε παράλληλα εκθεσιακός χώρος.
Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με επιτυχία και θετικά σχόλια, τόσο ως προς την ατζέντα όσο και ως προς τη διοργάνωση, ενώ αρκετοί σύνεδροι υπογράμμισαν την ανάγκη για επανάληψή του.
Το 1ο Συνέδριο e-Business & Social Media World διοργανώθηκε από τη SmartPress.