Επισκόπηση

  • 2o Συνέδριο Social Media World 2013

    Social makes the Business go round!

    Τα Social Media έχουν πλέον εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, τείνουν μάλιστα να αποτελέσουν το κύριο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας για μεγάλες ομάδες πληθυσμού, έχοντας εκτοπίσει ακόμα και αυτή -τη μέχρι τώρα παντοδύναμη- φωνητική επικοινωνία.

    Κι αν παλιά λέγαμε χαριτολογώντας «ή είσαι στα Social Media ή δεν υπάρχεις», τώρα πια το εννοούμε! Γιατί κανόνας για κάθε επιχείρηση και για κάθε επαγγελματική δραστηριότητα, είναι να έχει παρουσία εκεί που συχνάζουν οι υποψήφιοι πελάτες της.

    Έτσι, ένα-ένα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν τη δυνατότητα εταιρικής παρουσίας και εταιρικής προβολής, την ίδια ώρα που όλο και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στο να χτίσουν την εικόνα τους στο facebook, το Linkedin, το Pinterest, το YouTube, το Google+, το Twitter…

    Με δεδομένο ότι τα social media διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό εκτός από την on line και την off line εικόνα των brands, δημιουργείται ένα νέο πεδίο marketing, όπου ο πρώτος ρόλος ανήκει δικαιωματικά στους ίδιους τους καταναλωτές και το προφίλ που διαμορφώνουν online και μοιράζονται με φίλους και γνωστούς.

    Α little less conversation, a little more action!  

    To παραδοσιακό word-of-mouth, η διάδοση μιας φήμης από στόμα σε στόμα, μεταβάλλεται με ταχείς ρυθμούς σε world-of-net, έναν κόσμο συνδεδεμένο που προτείνει brands και δημιουργεί τάσεις, δοκιμάζει και λέει τη γνώμη του για προϊόντα και επηρεάζει τη διαδικτυακή του παρέα θετικά ή αρνητικά, προβάλλει ανοικτά τις ανάγκες του και είναι πρεσβευτής της αγαπημένης του εταιρείας, διαμαρτύρεται ανοικτά για το κακό customer service και την παραπλανητική διαφήμιση, την ίδια ώρα που επιβραβεύει την έξυπνη καμπάνια και τον καλό συνεργάτη.

    Στο νέο αυτό πεδίο που δημιουργείται, ρόλο δεν έχουν μόνο το κείμενο και η εικόνα, παραδοσιακά εργαλεία ούτως ή άλλως του marketing και της επικοινωνίας, αλλά και άλλα τεχνολογικά μέσα που έχουν εισβάλλει πλέον δυναμικά και διαμορφώνουν νέες δυνατότητες για εταιρείες και οργανισμούς που αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν από το «θόρυβο» που προκαλεί ο, πυκνός και έντονος πλέον, ανταγωνισμός.

    Εμπνευσμένες καμπάνιες, διαδραστικός διάλογος, προσφορές, επικοινωνία, πατάνε πλέον πάνω σε apps, tabs, microsites κ.λπ. και έρχονται να κερδίσουν την καρδιά του καταναλωτή, να διεκδικήσουν μερίδιο από τις αγορές του, να κάνουν το brand ευρύτερα και ισχυρότερα αναγνωρίσιμο, όχι απλά στην οθόνη του desktop, αλλά και στο laptop, το tablet, το smartphone. Ακόμα και το «παραδοσιακό» ηλεκτρονικό εμπόριο σταδιακά μετατρέπεται σε social commerce, market is where the people are, η αγορά είναι εκεί που είναι οι πελάτες.

    Νέες τάσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη; Επένδυση στο social readiness των εταιρειών, δημιουργία social intranets, σταδιακή εκπαίδευση και ανάδειξη των εργαζομένων των εταιρειών σε brand ambassadors, Β2Β social media marketing και άλλα πολλά. Και βέβαια, big data, επόμενος στόχος τώρα για τις επιχειρήσεις είναι η διαχείριση και ανάλυση του τεράστιου όγκου δεδομένων που προκύπτουν από τη δραστηριότητά του στα social media, ώστε να παράγουν όχι μόνο πολιτικές μάρκετινγκ και ευκαιρίες πωλήσεων αλλά και στρατηγική σκέψη και κατεύθυνση για τις επιχειρήσεις.

    Σε ποιους απευθύνεται

    Το Συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν marketing υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: Βιομηχανία, Μεταποίηση, Eμπόριο, Τουρισμός, Φιλοξενία, Μεταφορές, Υπηρεσίες, Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.

    Στις εργασίες του θα συμμετάσχουν ανώτερα και ανώτατα εταιρικά στελέχη, υπεύθυνοι τμημάτων εταιρειών, επαγγελματίες αλλά και φοιτητές με επαγγελματική ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, e-Commerce, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising.

    Social media, life and marketing

    Τι είναι τα social media σήμερα; Ποιό είναι το προφίλ ενός ειδικού στο social media marketing, του εκπροσώπου κάποιου brand, ενός απλού socially engaged ανθρώπου; Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν; Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου, marketing specialists και power users των social media παίρνουν το βήμα και παρουσιάζουν τη δική τους οπτική γωνία για τη θέση που κατέχουν σήμερα τα social media ως εργαλείο επικοινωνίας και κοινωνικής ευαισθητοποίησης αλλά και προβολής των επιχειρήσεων, μιλάνε για τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά, παρουσιάζουν το τοπίο των social media στην Ελλάδα για προϊόντα και υπηρεσίες.

    Social is personal (meet the people, meet the market)!

    Στη σημερινή πραγματικότητα τα brands αποκτούν ξανά πρόσωπο ή -καλύτερα- πρόσωπα: αυτούς που διαχειρίζονται το προϊόν, αυτούς που διαχειρίζονται την επικοινωνία του και αυτούς που διαμορφώνουν την πορεία του στην αγορά, τους fans, τον «γνωστό-άγνωστο» των social media. Όλα «μπερδεύονται γλυκά» στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου και μας παρουσιάζουν την αγορά όπως διαμορφώνεται και αλλάζει καθημερινά, μέσα από συνταγές, τεχνικές, case studies και φυσικά τεχνολογίες που εντυπωσίασαν ή θα εντυπωσιάσουν. Γιατί πίσω και γύρω από τα social media υπάρχουν άνθρωποι και η παρουσία μας εκεί, είναι τελικά κάτι προσωπικό.

    To μυστικό δεν είναι μόνο να συνδέσεις την προσφορά με τη ζήτηση, αλλά να συμπέσουν και στον κατάλληλο τόπο και χρόνο.

    Τεχνολογία και Big «Social» Data

    Πολύ λίγοι είναι αυτοί που ακόμα πιστεύουν ότι τα social media σήμερα είναι απλά ένα μέσο ανταλλαγής απόψεων, ένα ανοιχτό φόρουμ ιδεών. Η επιστήμη του marketing σήμερα κηρύσσει πως «τα πάντα μετρώνται» με τη χρήση της κατάλληλης τεχνολογίας. Κι από την ώρα που μετρώνται, δημιουργούν πολλά και διαφορετικά προφίλ, διαθέσιμα προς αξιοποίηση στις εταιρείες για να προσαρμόσουν όχι απλά τη στρατηγική τους αλλά κυρίως τις προωθητικές και διαφημιστικές τους πολιτικές. Τόσο Β2Β όσο και Β2C. Στην τρίτη ενότητα του συνεδρίου, συζητούμε με ειδικούς του marketing και της πληροφορικής γι’ αυτή την τεράστια μηχανή, μέσα στην οποία ο καθένας μας οικειοθελώς εισάγει και παραχωρεί προσωπικές πληροφορίες, σημαντικές και ασήμαντες, για προϊόντα που μας αρέσουν, μέρη που μας αρέσει να πηγαίνουμε, πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε και πολλά άλλα.

    Social media beyond day-to-day business

    Στην τελευταία ενότητα μιλάμε για νέες πρακτικές, για καινοτομίες και, εν γένει, για τάσεις που θα επικρατήσουν στα social media, το marketing και την επικοινωνία την επόμενη δεκαετία. Για νέες γνώσεις, δεξιότητες, ειδικεύσεις και πιστοποιήσεις που πρέπει να αναπτύξουν ή να αποκτήσουν εργαζόμενοι και εργοδότες, για τη χρήση του μέσου ως μεθόδου οργάνωσης και προβολής νέων δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων. Φυσικά, τη θέση τους στη συζήτηση έχουν και τα αρνητικά φαινόμενα που αναπόφευκτα υφίστανται στην καθημερινότητά μας. Η χειραγώγηση λόγου, το cyber bullying, το κυβερνοέγκλημα, η κλοπή προσωπικών δεδομένων, καταλαμβάνουν και διευρύνουν επιθετικά το δικό τους χώρο. Οι τακτικές και οι τεχνικές αντιμετώπισής τους, είτε απλές, είτε σύνθετες, δε διαφέρουν και πολύ από τις αντίστοιχες στον πραγματικό κόσμο. Είναι απλά θέμα συνείδησης.

  • What’ll see

     

  • Sites Συνεδρίων

     

  • SmartPress Sites