‘Οι άνθρωποι δεν νοιάζονται για το πόσα γνωρίζετε, μέχρι να γνωρίσουν το πόσο νοιάζεστε για αυτούς.’
Catherine DeVrye ‘Ζεστό τσάι με μέλι και λεμόνι’
- Πού συχνάζουν οι πελάτες μας σήμερα;
- Πώς μπορούμε να νοιαστούμε για τον πελάτη μας στη σύγχρονη εποχή;
- Πώς βλέπουν τον κόσμο οι ‘άτακτοι’ Mark Zuckerberg, Craig Newmark, Jimmy Wales, Jeff Bezos, Kevin Rose, οι ιδρυτές και τα στελέχη της Google;
- Ποιά είναι η φιλοσοφία της Google για τον πελάτη;
- Ποιό είναι το μοντέλο του νέου τρόπου σκέψης που κάνει την Google, ‘την πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στην ανθρώπινη ιστορία’ τόσο πετυχημένη;
- Ποιές είναι οι αρχές της νέας ηθικής στο διαδίκτυο; Πώς αντιμετωπίζουμε το λάθος; Πώς καινοτομούμε;
- Ποιά είναι η νέα σχέση που δημιουργείται με τον καταναλωτή;
- Πώς οι πετυχημένες εταιρείες αντιμετωπίζουν τον πελάτη;
- Πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη στον πιο καλό μας φίλο;
‘Δεν μπορούμε να σταματήσουμε την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Είναι μια ασταμάτητη δύναμη. Έτσι αυτό που κάνουμε είναι να την αξιοποιούμε για καλό.’
Deepak Chopra
Σκοπός
Είναι να κατανοηθεί η νέα τάξη πραγμάτων στην σύγχρονη εποχή και να μας δώσει ιδέες προς υλοποίηση για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του πελάτη.
Απευθύνεται
Σε όλους όσους ‘επιχειρούν’, διευθύνουν μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, διευθύνουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτη, όλους όσους θεωρούν πως ο πελάτης είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Διάρκεια
2 ώρες
Εισηγητής
Νίκη Ανάντι Κουλούρη,
Εκπαιδεύτρια ενηλίκων, συνιδρυτής OLE – Online Experience – www.ole.com.gr
Κατεβάστηε την παρουσίαση της Κουλούρη Νίκης εδώ.